Bu Blogda Ara

15 Nisan 2010 Perşembe

KAHRAMAN

Kalbini çalan kahramanlar,
Kanatıp sana hediye ediyor
Oysa ruhunun kopyası
Yalnızlıklar diyarında seni bekliyor


Bende yara aldım,bende yara açtım,
Sensizliğin ortasında yalnızken...
Seni buldum çıkmaz sokaklarda...
Dokunmaya kıyamam,yaradan kanayan kalbine...


Kahraman olsam ya
Seni kurtarsam ya mahkumiyetinden
Beni bulur musun sende
Dünya'nın öbür ucunda?


Gözlerde ki rimel kadar sahte bakışlar,
Umarsız çocuklara satma gecelerini
Biraz daha sabretsen, beklesen...
Ben gelsem,hiç bilmediğin ben... aklına?

Bende kandım, bende aldandım,
Riyakar çocukların sözlerine
Ama duruldum,ama buldum
Gerçeğimi senle, dur bekle


Kahraman olsam ya
Seni bulsam ya karanlık hülyalarında
Beni sever misin sende,
O gizli mabedinde ...?


Kahraman olsak ya
Hikayeyi baştan yazsak ya
Sen beni,ben seni aramaya çıksak ya,
Aşık olur musun sende hiç bilmediğin birisine ...?

sızı kızılırmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder