Bu Blogda Ara

15 Nisan 2010 Perşembe

KAFATASI

Yerdeki kemikler
Yüzündeki gülücük
Ve sanki bu aşka
Biraz sadizm karışmış
Çünkü benim kafatasımdan,
Aşk şarabını içiyor gibisin...


Biraz sakıncalı bir anlam taşıyor cümlelerim
Ama öyle,
Çünkü yüreğimi değil,
Sadece kemiklerimi yerinden oynatıyorsun

Ve her nasılsa?
Bilmiyorum işte
Aşk denilen buysa
...

Oysa aşkın ne olduğunu biliyorum
Ve kafatasımda bir ağrı
Bağırmaların yüzünden ...
Ama bil ki bende mazoşist değilim!

Sanki anlamsızım sana karşı
Umursamaz ve yıkılmaz görünüyordun
Yanıldım sen sadece kendini umursuyorsun.
Ve sadece kendine karşıyken yıkılıyorsun
Ve bil ki bende mazoşist değilim ...

İçimde ki sancılar ...
Doğum sancısı bu olsa gerek,
Çünkü benden geriye kalan birşey varsa;
Kırılan parçalarımdan,
Yeniden,yeniden,yeniden,yeniden,
Doğuyorum!

Kafatasımda ağrılar var,
Hepsi senin yüzünden,
Kalbim sıkışıyor,
Git artık; çünkü bu aşka şiddet karışıyor!
Ve ben bunu kaldıramam...
Kafatasımda ağrılar var,
Yüreğimde 'sızı'lar ...


sızı kızılırmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder